Moet ik een account aanmaken?
Ja. Om te bestellen in onze webwinkel heb je een account nodig. De downloads komen anders niet in jouw account te staan. Voor jezelf is het ook handig omdat je altijd je eerdere bestellingen kunt bekijken.
Ik heb een account maar ben mijn gebruikersnaam kwijt, wat moet ik doen?
Neem contact op met Patricia, het liefst via WhatsApp. Dan kan Patricia voor jou kijken wat jouw gebruikersnaam is. Geen reactie? Zorg dan dat je alles wat je wilt bestellen alvast klaar hebt staan in je winkelwagen en stuur ons een e-mail. Zodra wij jouw mailtje zien, sturen wij een mailtje terug met jouw gebruikersnaam.
Als je je wachtwoord kwijt bent, kun je je gebruikersnaam invullen en klikken op 'Wachtwoord vergeten'. Dan krijg je een mailtje met een link waarmee je je wachtwoord kunt wijzigen.
Hoe plaats ik een bestelling?
Je kunt in onze webwinkel producten opzoeken die je leuk vindt en wilt bestellen, deze kun je toevoegen aan de winkelwagen. Klik op het winkelwagentje. Je ziet dan een scherm waar je kunt kiezen voor 'Verder winkelen' of 'Ga naar de winkelwagen'. Je kunt zien wat je in de winkelwagen hebt als je rechtsbovenaan klikt op het winkelwagen tekentje.
Als je in de winkelwagen bent, kun je de producten bekijken die je hebt besteld. Hier kun je ook eventueel het aantal aanpassen of producten verwijderen. Onderaan zie je het totaal van je bestelling, inclusief verzendkosten. Als je nog iets toe wilt voegen aan je bestelling, kun je links klikken op 'Verder winkelen'. Als je alles hebt gecontroleerd en je wilt afrekenen, kun je klikken op 'Bestel deze artikelen'. Nu kom je in het afreken scherm terecht. Ben je al ingelogd, dan wordt er al van alles ingevuld en hoef je alleen de betaalmethode aan te vinken en kun je akkoord gaan met de Algemene voorwaarden. Heb je nog geen account? Zorg dan dat je al je gegevens juist invult en kijk alles goed na, vooral jouw adres en e-mailadres. Ben je helemaal klaar? Alles gecontroleerd en de voorwaarden geaccepteerd? Klik dan op 'PLAATS BESTELLING' Houd er rekening mee dat je ook echt een betaalverplichting aangaat, je moet dus zorgen dat het bedrag ook daadwerkelijk wordt betaald. Mislukt de betaling? Dan ontvang je een betaallink zodat je het alsnog af kunt ronden. Daarna zie je het bedank scherm en ontvang je de orderbevestiging via e-mail. Wij verzenden jouw bestelling binnen 2 werkdagen.
Kan ik de bestelling op een ander adres laten leveren?
Ja, dat kan. Bij het invullen van je gegevens kun je het afleveradres invullen.
Ik heb geen orderbevestiging ontvangen, hoe kan dat?
Het kan zijn dat de orderbevestiging terecht is gekomen in je spambox.
Het kan ook zijn dat je je e-mailadres niet goed hebt ingevuld, dan is het uiteraard voor ons systeem onmogelijk om jou de orderbevestiging te sturen. Meestal komen wij daar zelf achter. Mocht het te lang duren en je twijfelt of de bestelling goed is aangekomen, neem dan even contact met ons op.
Heel soms is de bestelling gewoon niet goed doorgekomen. Check of het bedrag is afgeschreven van jouw rekening. Is dat niet zo, en heb je ook geen orderbevestiging of ander mailtje van ons gekregen? Neem dan zsm even contact met ons op.
Hoe kan ik betalen?
Je kunt in onze webwinkel betalen met iDeal of Bancontact (via Mollie). Wil je het liever zelf over maken neem dan voordat je een bestelling plaatst even contact met ons op.
De betaling is mislukt, wat moet ik nu doen?
Als de betaling met bijvoorbeeld iDeal niet is gelukt, sturen wij jou zsm via e-mail een betaallink waarmee je de betaling als nog kunt afronden.
Je kunt het bedrag ook zelf overmaken naar onze rekening, kijk dan even bij Klantenservice - Bedrijfsgegevens voor onze IBAN. Laat het dan wel even weten dat je het zelf gaat overmaken, anders heb je kans dat je een herinnering blijft krijgen van ons.
Heb je betaald, maar krijg je toch een herinnering? Dan mag je die negeren uiteraard.
Kan ik nog iets toevoegen aan mijn bestelling?
Een bestaande bestelling kunnen wij niet aanpassen. Je kunt wel zelf een tweede bestelling plaatsen en bij Opmerkingen vermelden dat je al een bestelling had geplaatst, en dat je ze graag wilt laten samenvoegen. Teveel betaalde verzendkosten krijg je uiteraard terug.
Wij kunnen eventueel ook voor jou een bestelling in ons systeem zetten en jou een betaallink sturen. Dit kan uiteraard alleen overdag, en alleen als wij een computer aan hebben staan. Wil je het snel regelen, plaats dan zelf een tweede bestelling.
Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten worden automatisch berekend door ons webwinkelsysteem op basis van gewicht. De verzendkosten zijn ietsje hoger dan het postzegeltarief van PostNL omdat wij natuurlijk ook kosten hebben voor de verpakking en het verzenden van jouw bestelling.
Kan ik ook bestellen vanuit België?
Dat kan, maar alleen in overleg. Maak een account aan en stuur ons een mailtje met de artikelnummers en aantallen van de producten die je wilt bestellen. Wij zetten de bestelling dan in ons systeem met de juiste verzendkosten. Houd er ajb rekening mee dat verzendkosten naar België een stuk hoger zijn.
Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Wij verzenden de bestellingen binnen 2 werkdagen. Meestal wordt de bestelling dan de volgende werkdag of de dag erna bij jou bezorgd.
Tijdens feestdagen of vakanties kan jouw bestelling langer onderweg zijn, tot soms wel een week. Houd daar ajb rekening mee.
Laat het ons weten als je een week na verzending jouw bestelling nog niet hebt ontvangen.
Heb je dowloads besteld? Die worden na betaling direct in jouw account geplaatst. Je kunt ze vinden als je ingelogd bent bij 'Mijn downloads'.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is helaas niet mogelijk om een bestelling af te halen. Wij verzenden binnen 2 werkdagen, je ontvangt een e-mail zodra jouw bestelling onderweg is.
Een product wat ik heb gekregen is kapot/niet mooi
Wij willen graag goede kwaliteit leveren, dus als er iets niet mooi of kapot is (kan kapot gegaan zijn onderweg naar jou) neem dan zsm contact met ons op. Wij zullen het dan uiteraard zsm voor jou oplossen.
Ik wil graag iets terugsturen, kan dat?
Je kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst terugsturen. Je kunt onze retourprocedure vinden onderaan onze website bij Retouren.
Kan ik een factuur ontvangen voor mijn bestelling?
Standaard wordt de factuur naar het door jou opgegeven e-mailadres gestuurd nadat de bestelling is verzonden. Geen e-mail ontvangen? Check je spambox om te zien of het misschien daarin is terechtgekomen.
Wil je een factuur opvragen van een eerder geplaatste bestelling? Stuur dan een e-mail, dan regelen wij het zsm voor je.
Waarom zie ik geen BTW berekening?
Wij hoeven geen BTW af te dragen, vanwege de KOR. Daarom zie je ook geen BTW op de factuur. Onze facturen zijn vrijgesteld van omzetbelasting o.g.v. artikel 25 Wet OB.
Waarom zie ik het Allemaal Dingetjes logo?
Voorheen verkochten wij onze mallen via www.allemaaldingetjes.nl. Deze webwinkel is inmiddels gesloten, maar wij gebruiken nog wel de foto's van Allemaal Dingetjes. Allemaal Dingetjes is een onderdeel van ons bedrijf LM Crafts, net als haarspeldjesmaken.nl